Afvallen met gezond eten

Er zijn verschillende manieren om af te vallen terwijl je nog steeds geniet van de smaak van al je favoriete voedsel. Deze methoden omvatten: het wijzigen van uw dieet, calorieën en het plannen van uw maaltijden en snacks. Elke dag vasten voor minstens 14 uur en alleen eten als je het meest actief bent, zal je helpen af te vallen. Plan ook maaltijden van tevoren en maak kleine porties voor snacks gedurende de dag. Door veel water te drinken, weerhoudt je je ook van genieten als je echt hongerig bent. U kunt de hoeveelheid verleidelijk voedsel in uw huis beperken door ze uit het zicht te plaatsen.

Variëteit aan voedingsmiddelen

Neem bij het plannen van uw dieet zoveel mogelijk variatie op. Gebruik de schijf van vijf om het juiste gedeelte van elke voedselgroep te kiezen. Probeer mijn voedseldagboek te gebruiken om uw maaltijden op te nemen en bij te houden wat u eet. Verse, bevroren en ingeblikte groenten en fruit zijn geweldige keuzes, maar vermijd die in siropen en toegevoegde suikers. Kies fruit dat is verpakt in zijn eigen sap of water. Dit helpt uw portiegroottes redelijker te houden.

Calorieën

Afvallen is eenvoudig wanneer u een energietekort creëert door te kijken hoeveel calorieën u consumeert. Met calorie beoordelen moet u binnen de ingestelde hoeveelheid blijven om af te vallen, ongeacht het voedsel dat u kiest om te eten. Je kunt elke dag chocolade eten, maar je zult nooit over je caloriequotum gaan. Als u problemen hebt om af te vallen, raadpleeg dan een professional in de gezondheidszorg. Als alternatief kunt u in plaats daarvan intuïtief eten gebruiken.

Maaltijdplanning

Maaltijdplanning om af te vallen met gezond eten vereist zorgvuldige overweging. Gezond voedsel is over het algemeen hoog in het vullen van voedingsstoffen, dus uw plan moet zich daarop concentreren. Je moet ook proberen recepten voor te bereiden die je leuk vindt. Maaltijdplanning om af te vallen met gezond eten is een goede gewoonte om vast te stellen, maar je hoeft er nog geen obsessie van te maken. Begin klein en voeg een paar gezonde maaltijden toe aan uw wekelijkse rotatie. Uiteindelijk zal maaltijdplanning een natuurlijke gewoonte worden.

De voortgang bijhouden

Het bijhouden van uw voortgang bij het verliezen van gewicht met gezond eten is essentieel. Het helpt u om gemotiveerd en geïnspireerd te blijven door uw dagelijkse wegingen te documenteren. Het helpt u ook om te voorkomen dat u het gewicht dat u hebt verloren door plateaus terugwint. Probeer minstens één keer per maand een strakke broek te dragen en maak aantekeningen over waar ze passen en hoe ze je laten voelen. Broek zal nooit liegen! U moet echter geduldig zijn met uzelf, omdat uw gewicht fluctueert als uw eet- en oefenveranderingen.

Scroll naar top